Personvernerklæring

Denne personvernerklæringen gjelder for Horde AS (org.nr. 921 695 322), Lars Hilles Gate 20A, 5008 Bergen, og beskriver vår behandling av personopplysninger når du benytter tjenestene i Horde-appen («appen») og besøker nettsiden www.horde.no

Horde AS («Horde», «vi») er behandlingsansvarlig i relasjon til bruken av våre tjenester. Det betyr at Horde er ansvarlig for at behandlingen av personopplysninger skjer i tråd med gjeldende personopplysningslov og GDPR. Har du spørsmål om personvern, kan du kontakte oss på dpo@horde.no. Vi vil svare deg så fort som mulig, og som hovedregel innen 30 dager.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

Personvernregelverket krever en hjemmel som gir oss lov til å behandle personopplysninger. I henhold til GDPR artikkel 6 nr. 1 behandler vi persondata basert på følgende rettsgrunnlag:

  • GDPR artikkel 6 (1) b – avtale

Når det er nødvendig for å inngå eller oppfylle en avtale med deg, herunder for å kunne levere våre tjenester.

  • GDPR artikkel 6 (1) c – rettslig forpliktelse

Som betalingsforetak og finansagentforetak er Horde bundet av flere rettslige forpliktelser som nødvendiggjør behandling av personopplysninger, for eksempel transaksjonsmonitorering og kundetiltak etter hvitvaskingsregelverket.

  • GDPR artikkel 6 (1) f – berettiget interesse

Når det er nødvendig for formål tilknyttet en berettiget interesse som etter en avveining veier tyngre enn eventuelle personvernulemper.

  • Samtykke – GDPR artikkel 6 (1) a – samtykke

I noen tilfeller ber vi om ditt samtykke til å behandle personopplysninger for et eller flere spesifikke formål.

Hvilke personopplysninger vi behandler

  • Informasjon du oppgir

Personopplysninger du gir oss ved registrering og bruk av tjenestene, for eksempel kontaktinformasjon, søknadsdata (som arbeidsgiver, utdanningsnivå og antall barn) gjeldsdata og kontoinformasjon.

  • Informasjon som genereres ved bruk av tjenestene

Personopplysninger som oppstår gjennom din bruk av tjenestene, for eksempel aktivitetsmønster, innstillinger i appen og annen teknisk data om mobiltelefon, operativsystem og nettleser.

  • Informasjon fra eksterne kilder

Personopplysninger vi henter automatisk fra tredjeparter, for eksempel kredittopplysninger, eiendommer, folkeregistrert adresse, statsborgerskap og data fra sanksjonslister ved gjennomføring av kundetiltak.

Avhengig av hvilke tjenester du benytter, innhenter vi data fra disse kildene:

  • Norsk Gjeldsinformasjon AS – Kreditt- og forbruksgjeld
  • Infotorg – Folkeregistrert persondata (som adresse, kjønn, sivilstatus og statsborgerskap)
  • Bank ID – Fødselsnummer, navn, PEP- og sanksjonstreff
  • Bislab – Kredittscore og betalingsanmerkninger
  • Eiendomsverdi – Eiendomsinformasjon
  • Ambita – Eiendomsinformasjon
  • Hjemla – Boligverdi
  • Opplysningen 1881 – Navn (vennelån)

Formål med behandlingen

Horde behandler personopplysninger for ulike formål:

  • Administrere kundeforholdet
  • Drifte og levere tjenestene våre
  • Kundeservice og kundeoppfølging
  • Sikkerhetsovervåking, feilsøking og retting
  • Etterleve rettslige forpliktelser
  • Innsikt og analyse
  • Markedsføring og profilering
  • Arrangere konkurranser og spørreundersøkelser

Administrere kundeforholdet

Når du registrerer deg i Horde-appen, behandler vi personopplysninger som er nødvendige for å opprette, vedlikeholde og avslutte profilen din. Dette inkluderer bl.a.

navn, telefonnummer, e-post, intern kunde-ID, fødselsnummer, bruksdata og teknisk data.

Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Drifte og levere tjenestene våre

Vi behandler personopplysninger som er nødvendige for å kunne tilby og drifte de ulike tjenestene våre.

Låneformidling

Når du søker lån eller refinansiering gjennom Horde, behandler vi personopplysninger som er nødvendige for å formidle lånesøknaden til relevante samarbeidsbanker og sikre forsvarlig saksbehandling. Behandlingen inkluderer registrering av lånesøknad, deling med banker som har passende grunnkrav, manuell saksbehandling når nødvendig, presentasjon av lånetilbud eller avslag og kundeoppfølging på e-post, SMS og telefon.

For å gjøre dette behandler vi kontaktinformasjon, søknadsdata om deg og eventuell medlåntaker eller kausjonist, gjeldsdata, kredittopplysninger, eiendomsopplysninger, folkeregistrerte opplysninger, eventuelle tilleggsopplysninger du oppgir i kundedialog og tilbakemelding fra bankene. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Til søknaden henter vi informasjon om dine boliger fra Ambita og Hjemla for automatisk utfylling. I saksbehandling henter vi informasjon om eiendom, hjemmelshavere og pengeheftelser fra Eiendomsverdi, for eksempel for å undersøke om du kvalifiserer for boliglån. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Horde foretar en kredittsjekk i forbindelse med lånesøknaden for å undersøke aktive betalingsanmerkninger og kredittscore. Dette gjør vi for å bedre forstå din økonomiske situasjon og slik kunne veilede riktig. Informasjonen hentes fra kredittopplysningsforetaket Bislab, som vil stå som avsender på gjenpartsbrev. Opplysningene slettes fra systemet etter 30 dager. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse. For mer informasjon om gjenpartsbrev, se Bislab sin hjemmeside.

Dersom du bruker Rentesjekk, formidler vi en oppdatert søknad til bankene med jevne mellomrom. Du får alltid beskjed i forkant. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) a, samtykke.

Vi behandler personopplysninger tilknyttet lånesøknad formidlet av Horde i den grad det er nødvendig for å oppfylle avtalerettslige forpliktelser med banken og beregne provisjon. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Har du bestilt personlig rådgivning, behandler vi personopplysninger for å rådgi deg best mulig. Dette inkluderer kontaktinformasjon, opplysninger du oppgir i samtale med

kunderådgiver, gjeldsdata og andre relevante opplysninger nødvendig for å kartlegge din økonomiske situasjon. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Merk at bankene foretar en egen kredittvurdering av mulige lånekunder og er ansvarlig for sin behandling av personopplysninger etter at søknaden er mottatt.

Gjeldstjenesten

Basert på ditt samtykke, kan Horde innhente gjeldsdata fra Norsk Gjeldsinformasjon AS. Dette er informasjon som du selv kan se i gjeldsregisteret, inkludert kredittramme, kredittyter, utestående kreditt, rente mv. Behandlingsgrunnlaget for utleveringen er GDPR artikkel 6 (1) a, samtykke. Samtykket har en varighet på 12 måneder og kan enkelt trekkes tilbake både i Horde-appen og ved innlogging på www.norskgjeld.no.

Horde oppdaterer informasjonen daglig for å vise deg nåværende og historisk gjeldsdata i appen, og tilby funksjoner relatert til gjeldstjenesten (for eksempel varsel om at gjelden din snart blir rentebærende). Gjeldsdata inngår også som en del av lånesøknaden, og deles i den forbindelse med bankene. Dersom gjeldsdata innhentes i lånesøknad på nettsiden, gjelder samtykket kun for en engangs-deling. Behandlingsgrunnlaget for tjenesteleveransen er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Konto- og betaling

Som følge av Horde sin konsesjon fra Finanstilsynet, kan du koble til bankkontoer i appen. Dette gir Horde tilgang til kontoinformasjon og transaksjoner, inkludert opplysninger som bank, kontonummer, kontonavn, kontohistorikk og saldo fra en eller flere kontoer. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) a, samtykke.

Vi behandler informasjonen for å levere tjenesten «Mine Penger», inkludert kontooversikt, betalingsfunksjonalitet og tilhørende funksjoner basert på forbruk. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Når nødvendig, behandler vi konto- og betalingsinformasjon i Horde sitt arbeid med å forebygge og avdekke hvitvasking og terrorfinansiering. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) c, rettslig forpliktelse.

Dersom du ønsker å stoppe tilgangen, kan du enkelt fjerne dine kontoer fra appen. Du kan fortsatt bruke appens øvrige tjenester.

Merk at leveransen av konto- og betalingstjenester kan medføre at Horde indirekte behandler særlige kategorier av personopplysninger, for eksempel via kontohistorikken, men at Horde ikke aktivt søker å behandle slike opplysninger.

Ved bruk av vennelånstjenesten, behandler vi opplysninger om lånepartene og vennelånet for å kunne levere tjenesten. Merk at navn, kontonummer, telefonnummer og eventuelle kommentarer blir synlig for den andre parten. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Bolig

Vi henter automatisk informasjon om boliger du eier og antatt boligverdi fra Ambita og Boligmappa (Hjemla). Informasjonen oppdateres ukentlig. Behandlingen er nødvendig for å levere boligtjenesten i appen, inkludert vise deg nåværende og historisk boligverdi. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Se avsnitt om låneformidling for informasjon om hvordan vi bruker eiendomsinformasjon i lånesøknad.

Kredittscore

Horde innhenter informasjon om din kredittscore og betalingsanmerkninger fra kredittopplysningsforetaket Bislab. Dette inkluderer opplysninger som inntekt, skatt, formue og om du eier bil eller bolig. Behandlingsgrunnlaget for innhentingen er GDPR artikkel 6 (1) a, samtykke.

Samtykket har en varighet på seks måneder og kan enkelt trekkes tilbake i appen. Vi lagrer sist oppdatert informasjon så lenge samtykket er aktivt, og behandler kredittopplysningene for å vise deg disse i appen og varsle om endringer. Behandlingsgrunnlaget for tjenesteleveransen er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale. Se Bislab sin personvernerklæring for mer informasjon om deres behandling av personopplysninger.

Horde Rewards

Horde behandler personopplysninger for å la deg opptjene og bruke rewards-poeng i appen i henhold til vilkårene. Dette inkluderer informasjon som navn, e-post, vervekode, antall poeng, bruksmønster og kjøp. Dette gjelder også for ambassadørprogrammet, som reguleres i egen avtale.

For å kunne levere bestillinger, må vi dele kontaktinformasjon og adresse med transportør og eventuelle leverandører som sender direkte. For gjeldsnedbetalinger behandles opplysninger som navn, e-post, kontonummer og KID. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6 (1) b, avtale.

Vi utarbeider interne rapporter for kontroll og løpende evaluering av poengsystemet. Behandlingen inkluderer opplysninger som navn, telefonnummer og vervekode. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6(1) f, berettiget interesse.

Quiz

Vi behandler personopplysninger som er nødvendige for å levere Ukens Pengequiz i appen. Dette inkluderer informasjon om deltakelse, svar og opptjening av poeng. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Kundeservice

Hvis du opplever problemer eller tar kontakt med oss av andre grunner, behandler vi personopplysninger som er nødvendig for å besvare henvendelsen eller klagen. Dette inkluderer opplysninger om navn, telefon, e-post, hva saken gjelder, relevante opplysninger om kundeforholdet og øvrige opplysninger som du selv oppgir.

Kun dersom det er nødvendig for å løse saken, vil kundeservice og IT-personell kunne behandle relevant konto- og betalingsinformasjon. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Sikkerhetsovervåking, feilsøking og retting

Horde behandler personopplysninger i den grad det er nødvendig for å monitorere, ivareta og forbedre sikkerheten i systemene våre og avdekke og forebygge svindel. Eksempler på relevante opplysninger er bruksdata, enhetsdata og metadata. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Feilsøking og retting av tekniske problemer kan medføre behandling av personopplysninger internt i den grad det er nødvendig for å avdekke eller løse feilen, for eksempel bruksdata, enhetsdata og metadata. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Etterleve rettslige forpliktelser

Horde er bundet av flere rettslige forpliktelser som nødvendiggjør behandling av personopplysninger, for eksempel gjennomføring av kundetiltak etter hvitvaskingsregelverket. I de tilfeller vi behandler personopplysninger av lovpålagte grunner er behandlingsgrunnlaget GDPR artikkel 6 (1) c, rettslig forpliktelse.

Innsikt og analyse

Horde behandler personopplysninger for innsikt og analyse, blant annet med formål om å forstå bruken av tjenestene, evaluere og forbedre dem. Vi bruker aggregert data der det er mulig, basert på kategorier av personopplysninger som profilinformasjon, demografi, bruksdata, teknisk data, gjeldsdata og transaksjonsdata.

Vi utarbeider også interne rapporter og statistikker for markedsanalyser, måling av resultater, tjenesteoptimalisering og lignende. Personopplysninger som danner grunnlaget for disse rapportene, vil ikke spores tilbake til enkeltpersoner. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Markedsføring og profilering

Dersom du har samtykket, kan Horde sende deg nyhetsbrev og elektronisk markedsføring på e-post, SMS og push. Dette inkluderer generell og tilpasset markedsføring, avhengig av dine valg. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) a, samtykke.

I de tilfeller markedsføringen inneholder profilering av overordnet karakter, for eksempel basert på demografiske opplysninger som kjønn, geografisk område eller alder, er behandlingsgrunnlaget GDPR art. 6 (1) f, berettiget interesse.

I de tilfeller markedsføringen inneholder profilering på individnivå, for eksempel personlige anbefalinger basert på gjeldsdata, transaksjoner eller andre økonomiske forhold, er behandlingsgrunnlaget GDPR art. 6 (1) a, samtykke.

For å monitorere nettverkstrafikk mot landingsside lagres IP-adresse, nettlesertype og unik identifikator. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1), berettiget interesse.

Du kan enkelt administrere samtykkene for markedsføring under «Mine samtykker» i appen. Du kan også melde deg av elektronisk markedsføring via SMS eller e-post ved å følge instruksjonen i mottatt henvendelse. Det er ikke mulig å skru av viktig brukerinformasjon eller henvendelser fra Horde som gjelder oppfølging av kundeforholdet. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) b, avtale.

Vi bruker en tjenesteleverandør for utsendelse av e-poster og sporer om e-poster ble åpnet og eventuelle klikk. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse.

Tilbud fra tredjeparter

Du kan benytte deg av tilbud fra utvalgte samarbeidspartnere via Horde, for eksempel mobilabonnement eller husalarm. Ber du om mer informasjon, sendes du til tredjepartens landingsside. Vi bekrefter at klikket kommer fra Horde, men deler ikke personlig informasjon. Formålet er å verifisere at du kvalifiserer for tilbudet og beregne oppgjør med tredjeparten.

Dersom du ber om et tilbud, deler vi kontaktinformasjonen din slik at tredjeparten kan kontakte deg via e-post, SMS eller telefon. Dette er nødvendig for at tredjeparten skal kunne følge opp forespørselen din.

Velger du et tilbud, inngår du alltid et kundeforhold med den utvalgte tredjeparten direkte og deres vilkår og retningslinjer for personvern vil gjelde. Dette gjelder selv om bestillingsprosessen starter i våre flater. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6 (1) b, avtale.

Bestiller du prøveperiode på Horde Plus med Rewards-poeng, deler vi telefonnummer og fødselsnummer slik at avtalen kan inngås. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6 (1) b, avtale.

Arrangere konkurranser og spørreundersøkelser

Horde arrangerer jevnlig kampanjer, for eksempel julekalender eller andre konkurranser. For å gjøre dette behandler vi personopplysninger som navn, telefon, e-post, geografisk område, kontonummer og gjeldsdata i den grad det er nødvendig for å administrere

konkurransen, inkludert sjekke overholdelse av konkurransevilkår og premieutdeling. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6 (1) b, avtale (konkurransevilkår). I noen tilfeller hvor påmelding ikke er et krav, er behandlingsgrunnlaget GDPR, art. 6 (1), berettiget interesse.

Vi behandler kontaktinformasjon for å informere om deltakelse og markedsføre kampanjer mot eksisterende kunder. Behandlingsgrunnlaget er GDPR art. 6 (1) b, avtale. Dersom du ønsker å reservere deg mot deltakelse i konkurranser, kontakt oss på support@horde.no .

Horde kan gjennomføre spørreundersøkelser rettet mot eksisterende kunder, for eksempel om kundetilfredshet eller lignende. Dette innebærer behandling av opplysninger som navn og e-post. Behandlingsgrunnlaget er GDPR artikkel 6 (1) f, berettiget interesse. Det er valgfritt å delta.

Informasjonskapsler og lignende teknologier

For å få informasjon om bruken av nettsiden bruker vi informasjonskapsler (cookies). Les mer om hvilke cookies vi benytter og administrer dine valg i egen seksjon for dette.

Vi benytter sporingsidentifikatorer i Horde-appen for å få informasjon om bruken, optimalisere tjenestene og måle effekten av markedsføringskampanjer. Disse kan ikke deaktiveres når du bruker appen, løsningen vil da være å slette brukeren din. Sporingsidentifikatorene genereres via bruk av programvarepakker fra tredjeparter. Les mer om våre databehandlere under seksjonen for dette. Se også seksjon for informasjonssikkerhet om hvilke krav vi stiller til våre databehandlere.

Tilganger

For at tjenestene i appen skal fungere optimalt, må du gi oss tilgang til visse funksjoner på mobiltelefonen:

  • Push-varsler

Ved å tillate pushvarsler kan vi sende deg notifikasjoner. Du velger selv om du ønsker å motta pushvarsler på telefonens innstillinger.

  • Kontakter

Ved å gi Horde tilgang til kontaktlisten, kan du enklere finne betalingsmottakere i appen, for eksempel ved registrering av vennelån. Vi lagrer ikke kontaktlisten din.

Deling

Vi deler ikke personopplysningene dine med andre med mindre det følger av avtalen vi har med deg (for eksempel ved formidling av lånesøknad), databehandleravtale med IT-leverandør, basert på ditt samtykke eller ved nødvendig utlevering til myndigheter.

Lagringstid

Vi oppbevarer ikke personopplysninger lenger enn nødvendig for formålet de ble innhentet for.

Som hovedregel oppbevarer vi personopplysningene dine så lenge du har en registrert bruker hos Horde.

Dersom du aktivt velger å slette brukeren din, sletter eller anonymiserer vi personopplysningene dine. Unntak gjelder dersom det er nødvendig for å overholde lovkrav eller beskytte våre juridiske interesser.

Dersom du aktivt velger å slette lånesøknaden din før du aksepterer et lånetilbud, anonymiseres søknadsspesifikk persondata fra systemet. Lånesøknader via nettsiden slettes eller anonymiseres etter tolv måneder.

Databehandlere

Horde har avtale med flere IT- leverandører som i varierende grad behandler personopplysninger på våre vegner:

  • Microsoft Ireland Ltd.
  • Google Inc.
  • Elasticsearch
  • Mastercard Open Banking
  • Freshworks Inc.
  • Mailchimp
  • Twilio Sendgrid
  • Sentry
  • Onetrust
  • Logistra
  • LINK Mobility AS

I den grad det behandles personopplysninger, vil leverandørene være underlagt databehandleravtaler for å sikre at behandlingen skjer i tråd med personvernregelverket.

Leverandørene vurderes grundig og må kunne dokumentere tilfredsstillende rutiner for personvern og informasjonssikkerhet gjennom sertifiseringer, krav til teknologi og annen relevant dokumentasjon.

Informasjonssikkerhet

Horde har iverksatt tekniske, organisatoriske og fysiske tiltak for å effektiv sikre informasjonssikkerheten for dine personopplysninger. Eksempler på tiltak er streng tilgangskontroll, kryptering, monitorering og sikkerhetsopplæring av alle ansatte. Alle ansatte i Horde og innleid personell er underlagt taushetsplikt.

Dine rettigheter

Vi vil gjerne bistå deg med dine rettigheter, men for å forsikre oss om at ingen utgir seg for å være deg, vil vi først be deg bekrefte identiteten din ved å fremlegge identifikasjon eller oppgi andre opplysninger for dette formålet.

  • Rett til informasjon

Du har rett til å få informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger. Horde informerer om vår databehandling gjennom denne personvernerklæringen, i tjenestene og når vi ber om ditt samtykke.

  • Innsyn og retting

Du kan be om kopi av personopplysningene vi behandler og be oss rette eller legge til personopplysninger dersom du mener noe er uriktig. Du kan selv endre epostadressen din i appen. Navn og adresse må endres via Folkeregisteret.

  • Sletting og begrensning

Du har rett til å kreve personopplysningene dine slettet dersom Horde ikke har rettslig grunnlag for behandlingen. I enkelte tilfeller kan du også be oss begrense behandlingen. Dersom du ønsker å slette bruken din kan du gjøre det i Horde-appen.

  • Protestere

I enkelte tilfeller kan du protestere mot behandlingen av personopplysningene dine, forutsatt at behandlingen ikke er samtykkebasert eller lovpålagt. Dersom formålet med behandlingen er tilpasset markedsføring, har du alltid rett til å protestere og kan gjøre dette ved å kontakte oss på dpo@horde.no.

  • Dataportabilitet

Når vi behandler personopplysninger basert på samtykke eller avtale, kan du be oss overføre opplysningene dine til en annen behandlingsansvarlig eller deg selv i et maskinlesbart og vanlig format.

  • Klage

Dersom du mener Horde sin behandling av personopplysninger ikke stemmer med personvernregelverket eller denne personvernerklæringen, kan du klage til Datatilsynet. Vi håper du først vil kontakte oss for å finne en løsning. Vi behandler alle henvendelser så snart som mulig, og som hovedregel inne 30 dager. Ved særskilte unntak kan kompliserte henvendelser føre til lenger svartid.

Les mer om dine rettigheter på Datatilsynets nettside.

Endring av personvernerklæringen

Horde er et selskap i rask utvikling. Løpende lansering av nye tjenester og funksjoner kan føre til endringer i vår personvernpolicy. Dersom vi gjør større endringer som kan påvirke ditt personvern, vil vi varsle deg per e-post eller i Horde-appen. Du finner alltid oppdatert versjon på hjemmesiden.

Kontakt oss

support@horde.no . eller ved å ringe +47 55902900.

Horde AS (org.nr. 921 695 322)

Lars Hilles Gate 20A

5008 Bergen

Endring av vår personvernerklæring og/eller brukervilkår

Horde er et selskap i rask utvikling. Løpende lansering av nye tjenester og funksjoner kan føre til endringer i vår personvernpolicy.

Dersom vi gjør større endringer som påvirker vår behandling av dine personopplysninger vil du få beskjed om dette, og om nødvendig vil vi be om ditt samtykke. Oppdatert versjon er alltid tilgjengelig i appen og på www.horde.no/personvernerklaering

Kontakt oss

Personvernombudet i Horde AS er Oda Snähre

Dersom du har spørsmål om personvern, kan du alltid kontakte oss ved å sende en e-post til dpo@horde.no. For andre henvendelser eller tilbakemeldinger, kontakt oss på support@horde.no eller ved å ringe +47 55902900.

Horde AS

Lars Hilles Gate 20A, 5008 Bergen

Org.nr: 921 695 322

Sist oppdatert: 12.12.2024


Om informasjonskapsler

Informasjonskapsler (også kalt «cookies») og lignende teknologier kan brukes for å gi ulike funksjoner til nettsider, analysere bruk eller koble brukere av nettsider/apper til ulike formål. Cookies kan for eksempel brukes til å spore hvilke sider du besøker på et nettsted eller huske dine preferanser.

Horde benytter cookies for å lagre informasjon om bruken av våre plattformer og for å optimalisere og tilpasse brukeropplevelsen.

Samtykke

Første gang du åpner nettsiden fra en ny nettleser vil det dukke opp et banner hvor vi ber om ditt samtykke til å bruke cookies. Helt nødvendige cookies vil alltid være aktivert som standard og er obligatorisk dersom du ønsker å besøke nettsiden. Andre typer cookies kan du velge å tillate eller avslå. Du kan også endre dine innstillinger i nettleseren på et senere tidspunkt.

Hvilke informasjonskapsler vi benytter.

Horde benytter både egne og tredjepartsinformasjonskapsler som kan inndeles i følgende kategorier:

Analyse- og markedsføringsverktøy Horde benytter:

  • Google Tag Manager
  • Google Analytics
  • Hotjar
  • Facebook, TikTok, LinkedIn Pixl, Snapchat og Readpeak

Slette informasjonskapsler

Om du ønsker å håndtere eller slette cookies kan du gjøre dette i nettleseren din, men merk at sletting av cookies kan svekke funksjonaliteten til nettsiden. Hvordan du går frem i nettleseren du benytter, kan du lese mer om her:




Sjekk om du får bedre lån

Søk refinansiering

Renteeksempel refinansiering: 135 000 kr over 8 år, effektiv rente 14,73 %, kostnad 85 376 kr,
totalt 220 376 kr, nedbetalingstid 0-15 år.

Kontakt

Horde AS

Org. nr 921 695 322

Lars Hilles Gate 20A

5008 Bergen

support@horde.no

Horde er låneformidler og betalingsforetak med konsesjon fraFinanstilsynet.

Vi er medlem avFinans NorgeogFinaut.